Go to Top

Κ. Δημουλά: Νεανική Επιχειρηματικότητα και Νέα Επιχείρηση στις Συνθήκες της Ελληνικής Κρίσης

Η οικονομική κρίση που έχει ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχει επιφέρει δραματικές κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες  στο σύνολο του πληθυσμού. Τα ποσοστά της ανεργίας αυξήθηκαν σημαντικά, καθώς πολλές θέσεις εργασίας χάθηκαν και χιλιάδες επιχειρήσεις τερμάτισαν τη λειτουργία τους. Τα εισοδήματα συρρικνώθηκαν και οι επενδύσεις υποχώρησαν. Στο πλαίσιο των δεδομένων συνθηκών, η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη των παραγόντων που ενθαρρύνουν ή δυσχεραίνουν την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών από νεαρά άτομα και την εις βάθος κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αυτοί γίνονται αντιληπτοί και αξιολογούνται από τους δρώντες. Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα πληθυσμού νέων ηλικίας έως τριάντα δύο (32) ετών με τυπική ή μη τυπική έναρξη επιχείρησης στο διάστημα των ετών 2012-2015 και υλοποιήθηκε με συνεντεύξεις βάθους, ανοιχτού τύπου ερωτήσεων, οι οποίες επεξεργάσθηκαν με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης.

πλήρες κείμενο