Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου και Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), (2017), “Σταθεροποίηση τιμών, αύξηση παραγωγικότητας/καινοτομίας, αλλά με μειωμένες πωλήσεις εκτιμούν τα στελέχη του κλάδου των FMCGs για το Β’ εξάμηνο 2017”, 11 Ιουλίου
Η 3η κυλιόμενη 6μηνιαία Έρευνα Τάσεων στο Λιανεμπόριο FMCG του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) καταγράφει τις απόψεις των στελεχών επιχειρήσεων του κλάδου για τα κύρια κλαδικά θέματα και προκλήσεις. Η έρευνα διεξήχθη τον 27 Ιουνίου έως 9 Ιουλίου 2017 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 166 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων (Λιανεμπόριο-Αλυσίδες σουπερμάρκετ και Προμηθευτές FMCG) από τη Γενική Διεύθυνση και τα τμήματα Marketing, Πωλήσεων. Αγορών, Οικονομικών, Πληροφορική κλπ.
Τα αποτελέσματα καταγράφουν τις προσδοκίες των στελεχών για το Β’ εξάμηνο 2017 οι οποίες συνοψίζονται σε:
- Μείωση των πωλήσεων
- Σταθερές τιμές προϊόντων
- Αυξητικές τάσεις παραγωγικότητας και καινοτομίας
Σχετικές Αναρτήσεις
- Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), (2017), «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ», Ιούνιος
- Βασιλειάδης Μιχάλης, Θωμαΐδου Φωτεινή, Κόρρα Έφη, Μουστάκας Αλέξανδρος, Ντεμιάν Ηλίας, Σταυράκη Σοφία, (2017), «Ο τομέας μεταποίησης στην Ελλάδα Τάσεις και προοπτικές», ΙΟΒΕ, Μάιος