Go to Top

Κωνσταντίνος Μανασάκης: Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της οικονομικής ύφεσης

Η επιχειρηματικότητα αναφέρεται στην ικανότητα των ατόμων να διαβλέπουν συγκεκριμένες ευκαιρίες επένδυσης και μέσω της αξιοποίησης συγκριτικών πλεονεκτημάτων, να δημιουργούν προστιθέμενη αξία. Με βάση την ετήσια  έκθεση  του  Ιδρύµατος  Οικονοµικών  και Βιοµηχανικών  Ερευνών  (ΙΟΒΕ, 2013)  για  την  Επιχειρηματικότητα  στην  Ελλάδα  (2011  –  2012), η εκκίνηση νέων επιχειρηματικών εγχειρημάτων την κατατάσσει το 2011 στην 4η θέση των χωρών με το υψηλότερο εισόδημα. Αν και τα νέα επιχειρηματικά εγχειρήματα χαρακτηρίζονται ως καινοτόμα σε ποσοστό το οποίο ξεπερνά το 30%, η συντριπτική πλειοψηφία των νέων επιχειρήσεων βασίζεται στη χρήση παλιών τεχνολογιών και επιπλέον, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της έχουν περιορισμένη εξωστρεφή δυναμική.

πλήρες κείμενο